Κατηγορίες ’ρθρων / ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ

Εγκ. ΙΚΑ Γ99/1/60 /30.03.05
από : Anaconda S.A 09.12.2005, Τροποποϊήθηκε ..

Στείλτε το Εκτύπωση

Καταβολή Δωροσή΅ου Πάσχα 2005 σε εργατοτεχνίτες οικοδό΅ους

Η καταβολή Δωροσή΅ου στους εργατοτεχνίτες οικοδό΅ους θα διενεργηθεί ΅ε τρείς διαφορετικούς τρόπους και ειδικότερα :

Α) ΅έσω Υποκαταστη΅άτων (σύ΅φωνα ΅ε την ΅έχρι σή΅ερα ισχύουσα διαδικασία)

Β)΅έσω Υποκαταστη΅άτων που λειτουργούν ΅ε το Ολοκληρω΅ένο Πληροφοριακό Σύστη΅α.

Γ) ΅έσω Τραπεζών, για τους οικοδό΅ους που υπέβαλαν το έντυπο «Δήλωση Τραπεζικού Λογαριασ΅ού Πληρω΅ής Δωροσή΅ου Εργατοτεχνιτών Οικοδό΅ων».

1. ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΩΡΟΣΗΜΟΥ ΜΕΣΩ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

1.1 Καταβολή Δωροσή΅ου σε οικοδό΅ους για τους οποίους έχει εκδοθεί Απόδειξη Πληρω΅ής Για την καταβολή του Δωροσή΅ου σε οικοδό΅ους για τους οποίους έχει εκδοθεί Απόδειξη Πληρω΅ής εκτυπώνονται και αποστέλλονται: • Ανά Υποκατάστη΅α – Παράρτη΅α ΙΚΑ κατοικίας των οικοδό΅ων: o Αποδείξεις Πληρω΅ής Δωροσή΅ου – Ενη΅ερωτικά Ση΅ειώ΅ατα Δωροσή΅ου και o Αναλυτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου Οικοδό΅ων • Ανά Περιφερειακό Υποκατάστη΅α o Συγκεντρωτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου Οικοδό΅ων Η καταβολή πραγ΅ατοποιείται σύ΅φωνα ΅ε την διαδικασία που περιγράφεται στο Γενικό Έγγραφο Γ99/1/109/18-7-2002.

Επιση΅αίνεται ότι για την καταβολή Δωροσή΅ου ΅ε το χειρόγραφο σύστη΅α θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον έλεγχο παραγραφής του δικαιώ΅ατος είσπραξης. Αναφορικά ΅ε τον υπολογισ΅ό του καταβλητέου ποσού, σας υπενθυ΅ίζου΅ε ότι από την ονο΅αστική αξία του Δωροσή΅ου αφαιρούνται οι κρατήσεις ασφαλισ΅ένου, ανεξαρτήτως ηλικίας, οι οποίες ανέρχονται σε ποσοστό 19,45% (15,20% ΙΚΑ, 4,25% ΤΕΑΜ).


Όσον αφορά τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκο΅ίσουν οι εργατοτεχνίτες οικοδό΅οι, διευκρινίζεται ότι πέραν της αστυνο΅ικής ταυτότητας, ΅ε κριτήριο το χρόνο απογραφής τους στα Μητρώα του ΙΚΑ απαιτούνται επιπλέον τα κατωτέρω: • Για τους απογραφέντες ΅έχρι 3/2/2002, η προσκό΅ιση ΔΑΤΕ ή Βιβλιάριο Εντολών Ασφάλισης • Για τους απογραφέντες από 4/2/2002 και ΅ετά, η προσκό΅ιση της Βεβαίωσης Απογραφής Ασφαλισ΅ένου.

1.2 Διαχείριση Απλήρωτων Αποδείξεων πληρω΅ής Δωροσή΅ου Μετά τη λήξη της χρονικής περιόδου καταβολής του Δωροσή΅ου τα Υποκαταστή΅ατα και Παραρτή΅ατα ΙΚΑ αποστέλλουν στο Κέντρο Επεξεργασίας τις απλήρωτες αποδείξεις πληρω΅ής Δωροσή΅ου ΅ε το έντυπο: «Κατάσταση αποστελλο΅ένων εντύπων άλλων πλην ΑΠΔ», στο οποίο αναγράφεται το πλήθος (αριθ΅ός) των αποδείξεων πληρω΅ής που δεν πληρώθηκαν και το αντίστοιχο προς πληρω΅ή ποσό.

Η ενη΅έρωση του Κέντρου Επεξεργασίας ΅ε τις απλήρωτες αποδείξεις πληρω΅ής Δωροσή΅ου είναι απαραίτητη προκει΅ένου τα ποσά που δεν καταβλήθηκαν, να υπολογιστούν στο Δωρόση΅ο της επό΅ενης χρονικής περιόδου.

Για τον έγκαιρο υπολογισ΅ό του επό΅ενου Δωροσή΅ου (Αυγούστου 2005) παρακαλού΅ε ΅ε ευθύνη των Προϊστα΅ένων Τ΅η΅άτων οι απλήρωτες αποδείξεις πληρω΅ής Πάσχα 2005 να επιστραφούν το αργότερο έως 31/5/05. Το Κέντρο Επεξεργασίας εκτυπώνει και αποστέλλει στις Μονάδες ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙΣΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, προκει΅ένου να ελέγξουν αν το σύνολο των αποδείξεων πληρω΅ής που εστάλησαν, παρελήφθησαν και επεξεργάστηκαν από το Κέντρο Επεξεργασίας.

Επιση΅αίνεται επίσης ότι το Κέντρο Επεξεργασίας παρακολουθεί και την παραγραφή του δικαιώ΅ατος είσπραξης Δωροσή΅ου ΅ε βάση το τετρά΅ηνο έκδοσης της εντολής πληρω΅ής. Σε όσες περιπτώσεις παρέλθει πενταετία από την πρώτη του επό΅ενου έτους της έκδοσης εντολής πληρω΅ής το αντίστοιχο ποσό παραγράφεται και δεν συ΅περιλα΅βάνεται σε επό΅ενη Απόδειξη Πληρω΅ής.

Τονίζεται ιδιαίτερα ότι για τον έλεγχο της παραγραφής του δικαιώ΅ατος είσπραξης Δωροσή΅ου των χειρόγραφων Καταστάσεων Απλήρωτων Επιταγών που σας έχουν αποσταλεί από το ΚΗΥΚΥ, θα πρέπει να ακολουθούνται οι οδηγίες του Γ.Ε. Ε20/02/10/6-12-2000.

2. ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΩΡΟΣΗΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

2.1. Αποστολή Καταστάσεων ΅ε τους Οικοδό΅ους κάθε Υποκαταστή΅ατος που θα πληρωθούν το Δωρόση΅ο ΅έσω πίστωσης των τραπεζικών τους λογαριασ΅ών Για τους οικοδό΅ους κάθε Υποκαταστή΅ατος που εντάχθηκαν στο νέο εναλλακτικό τρόπο καταβολής Δωροσή΅ου, εκτυπώνεται και αποστέλλεται «Ενη΅ερωτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου ΅έσω Τραπεζών», η οποία περιέχει: τον ΑΜΑ οικοδό΅ου, το Επώνυ΅ο και το Όνο΅ά του, το Όνο΅α πατρός, το συνολικό ποσό πληρω΅ής (ακαθάριστο), τις κρατήσεις, το καθαρό ποσό (πληρωτέο), το συγκεκρι΅ένο τετρά΅ηνο και συ΅πληρω΅ατικά την τράπεζα στην οποία έγινε η πίστωση του Δωροσή΅ου και τον αριθ΅ό του λογαριασ΅ού. Για τους προαναφερό΅ενους οικοδό΅ους δεν θα εκδοθεί «Απόδειξη Πληρω΅ής Δωροσή΅ου», αλλά ΅όνο «Ενη΅ερωτικό Ση΅είω΅α Δωροσή΅ου», το οποίο θα αποσταλεί απευθείας στη διεύθυνση κατοικίας τους.

2.2. Διαχείριση Καταβολής Δωροσή΅ου Εργατοτεχνιτών Οικοδό΅ων που η πίστωση των υπαρκτών Λογαριασ΅ών τους απορρίφθηκε για οποιονδήποτε λόγο από τις Τράπεζες όταν στάλθηκε το οριστικό αρχείο των δικαιούχων. Το αρχείο ΅ε τα στοιχεία των οικοδό΅ων στους οποίους θα καταβληθεί το Δωρόση΅ο ΅έσω πίστωσης των Τραπεζικών τους Λογαριασ΅ών στάλθηκε αρχικά για έλεγχο στις Τράπεζες προκει΅ένου να εντοπιστούν οι απορριπτό΅ενες για οποιοδήποτε λόγο περιπτώσεις και οι δικαιούχοι οικοδό΅οι να προφτάσουν να συ΅περιληφθούν στις αποστελλό΅ενες καταστάσεις για να πληρωθούν από τα Υποκαταστή΅ατα. Δεν αποκλείεται ωστόσο στο τελικό αρχείο που προέκυψε ΅ετά τις απορρίψεις των Τραπεζών κατά τη διαδικασία του ελέγχου, να περιλα΅βάνονται οικοδό΅οι (εκτι΅άται ότι θα είναι ελάχιστες περιπτώσεις αν όχι κα΅ία) που έκλεισαν το λογαριασ΅ό τους στο διάστη΅α που ΅εσολάβησε ΅εταξύ του χρόνου ελέγχου του δοκι΅αστικού αρχείου και του οριστικού. Οι περιπτώσεις αυτές θα συ΅περιληφθούν σε έκτακτες καταστάσεις που θα εκτυπωθούν και θα σας αποσταλούν από το Κέντρο Επεξεργασίας ΅ετά την η΅ερο΅ηνία έναρξης πληρω΅ής του Δωροσή΅ου από τα Υποκαταστή΅ατα. Η διαχείριση της καταβολής Δωροσή΅ου αυτών των περιπτώσεων θα γίνει όπως ακριβώς των ειδικών περιπτώσεων πληρω΅ής Δωροσή΅ου. Επιση΅αίνεται ότι το «Ενη΅ερωτικό Ση΅είω΅α Δωροσή΅ου» για τους εν λόγω οικοδό΅ους έχει ήδη αποσταλεί στη διεύθυνση κατοικίας τους.

3. ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΩΡΟΣΗΜΟΥ ΜΕΣΩ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

3.1. Για τους οικοδό΅ους που δια΅ένουν στην ασφαλιστική περιοχή των Υποκ/των στα οποία εφαρ΅όζεται το Ο.Π.Σ. Ι.Κ.Α. δεν θα εκδοθούν Αποδείξεις Πληρω΅ής Δωροσή΅ου – Ενη΅ερωτικά Ση΅ειώ΅ατα. Η καταβολή Δωροσή΅ου στους προαναφερό΅ενους οικοδό΅ους θα διενεργηθεί ΅έσω του συστή΅ατος, στο οποίο αφού καταχωρηθεί ο ΑΜΑ του οικοδό΅ου, εκτυπώνεται το Ενη΅ερωτικό Ση΅είω΅α εις διπλούν. Στο Ενη΅ερωτικό Ση΅είω΅α εκτυπώνεται, πέραν των γνωστών στοιχείων (στοιχεία δικαιούχου – επωνυ΅ία εργοδότη – ΑΜΟΕ – χρονική περίοδος απασχόλησης – η΅έρες – αποδοχές – ποσό Δωροσή΅ου) και ο αριθ΅ός της αστυνο΅ικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου εφόσον αυτός είναι καταχωρη΅ένος στο Μητρώο Ασφαλισ΅ένων.

Σε περίπτωση που ο αριθ΅ός δεν εκτυπωθεί ή αυτός που εκτυπώνεται διαφέρει απ΄ αυτόν που αναγράφεται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του δικαιούχου οικοδό΅ου, ο εκδότης καταχωρεί τον ελλείποντα ή ορθό. Το Ενη΅ερωτικό Ση΅είω΅α υπογράφεται από τον εκδότη και παραδίδεται στον δικαιούχο οικοδό΅ο. Απόδειξη πληρω΅ής Δωροσή΅ου εκδίδεται από το Τα΅είο στο οποίο παραδίδεται το ένα αντίγραφο του Ενη΅ερωτικού Ση΅ειώ΅ατος από τον δικαιούχο οικοδό΅ο. Στα παραπάνω Υποκ/τα θα σταλεί «Αναλυτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου Οικοδό΅ων» την οποία θα πρέπει να φυλάσσει ο Προϊστά΅ενος του Τ΅ή΅ατος και να αξιοποιήσει σε περίπτωση ΅η διαθεσι΅ότητας του συστή΅ατος.

3.2. Καταβολή Δωροσή΅ου σε περίπτωση ΅η διαθεσι΅ότητας του Συστή΅ατος (έκτακτη ανάγκη) Σε περίπτωση που κατά τις η΅ερο΅ηνίες πληρω΅ής Δωροσή΅ου δεν έχου΅ε διαθεσι΅ότητα του συστή΅ατος, τότε , ΅ετά από συνεννόηση ΅ε την Δ/νση Ασφάλισης – Εσόδων της Διοίκησης, θα καταβληθεί Δωρόση΅ο ΅ε χειρόγραφη διαδικασία ως κατωτέρω : • Αναζητείται ο δικαιούχος οικοδό΅ος από την «Αναλυτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου», την οποία όπως προαναφέρθηκε φυλάσσει ο Προϊστά΅ενος και αξιοποιεί ΅όνο στην συγκεκρι΅ένη περίπτωση. • Ελέγχεται η ταυτοπροσωπία του δικαιούχου οικοδό΅ου και συντάσσεται Υπηρεσιακό Ση΅είω΅α, εις διπλούν, ΅ε τα ατο΅ικά του στοιχεία και το δικαιού΅ενο ποσό Δωροσή΅ου. (Μικτό – Κρατήσεις – Πληρωτέο).

Το Υπηρεσιακό Ση΅είω΅α υπογράφεται από τον συντάξαντα και τον Προϊστά΅ενο του Τ΅ή΅ατος. • Διαγράφεται ο οικοδό΅ος από την Αναλυτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου, στην οποία καταχωρείται ο Α/Α του Υπηρεσιακού Ση΅ειώ΅ατος και η η΅ερο΅ηνία έκδοσής του. • Τηρείται Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου, στην οποία καταχωρούνται, κατά τα γνωστά, τα ατο΅ικά στοιχεία του δικαιούχου οικοδό΅ου και το ποσό Δωροσή΅ου, η οποία υπογράφεται από τον δικαιούχο οικοδό΅ο ή τον νό΅ι΅ο αντιπρόσωπό του. • Παραλα΅βάνεται από τον δικαιούχο οικοδό΅ο το ένα αντίγραφο του Υπηρεσιακού Ση΅ειώ΅ατος, το οποίο, αφού υπογράψει, παραδίδει στο Τα΅είο για να του καταβληθεί το δικαιού΅ενο ποσό Δωροσή΅ου. • Στο τέλος της η΅έρας γίνεται συ΅φωνία ΅εταξύ Τα΅είου και Τ΅ή΅ατος, προκει΅ένου να διαπιστωθεί εάν το σύνολο των Υπηρεσιακών Ση΅ειω΅άτων που εκδόθηκαν από το Τ΅ή΅α παραδόθηκαν στο Τα΅είο.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ο οικοδό΅ος για τον οποίο εκδόθηκε Υπηρεσιακό Ση΅είω΅α δεν προσήλθε στο Τα΅είο για πληρω΅ή, θα πρέπει το σχετικό Υπηρεσιακό Ση΅είω΅α να ακυρωθεί, να διαγραφεί από την κατάσταση πληρω΅ής Δωροσή΅ου και να γίνει η σχετική διόρθωση ή ακύρωση στην Αναλυτική Κατάσταση Πληρω΅ής Δωροσή΅ου.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα Υπηρεσιακά Ση΅ειώ΅ατα α) αριθ΅ούνται σε ετήσια βάση β)ακυρώνονται ΅ε υπογραφή του Προϊστα΅ένου του Τ΅ή΅ατος. • Όταν επανέλθει το σύστη΅α και πριν αρχίσει η επό΅ενη πληρω΅ή καταχωρούνται στο σύστη΅α, ΅έσω της ειδικής οθόνης όλα τα Υπηρεσιακά Ση΅ειώ΅ατα Δωροσή΅ου που εκδόθηκαν για την αντι΅ετώπιση της έκτακτης ανάγκης και εκτυπώνονται τα Ενη΅ερωτικά Ση΅ειώ΅ατα Δωροσή΅ου, τα οποία αποστέλλονται ταχυδρο΅ικά στους ασφαλισ΅ένους οικοδό΅ους. • Τα Υπηρεσιακά Ση΅ειώ΅ατα που εκδίδονται για την αντι΅ετώπιση της ΅η διαθεσι΅ότητας του συστή΅ατος και η/οι αντίστοιχη/χες Καταστάσεις Πληρω΅ής Δωροσή΅ου κλασάρονται σε ειδικά κλασέρ, ΅ε σχετική ένδειξη και φυλάσσονται ΅ε ευθύνη του Προϊστα΅ένου του Τ΅ή΅ατος. • Οι συνάδελφοι των Υποκ/των που θα απασχοληθούν στην καταβολή Δωροσή΅ου ΅έσω του ΟΠΣ-ΙΚΑ, παρακαλούνται να συ΅βουλεύονται το εγχειρίδιο βη΅άτων διαδικασιών που τους χορηγήθηκε κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών προγρα΅΅άτων.

4. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΩΡΟΣΗΜΟΥ Επειδή από την επεξεργασία των Α.Π.Δ. χρονικής περιόδου απασχόλησης 1/1/02 – 31/12/04 προέκυψαν και πάλι προβλή΅ατα (λάθη – παραλείψεις) εκτυπώνεται και σας αποστέλλεται κατάσταση ειδικών περιπτώσεων πληρω΅ής Δωροσή΅ου.

Για τη διαχείριση των παραπάνω καταστάσεων έχουν δοθεί οδηγίες ΅ε τα ΅ε αριθ΅. Γ99/1/110/22-7-02, Γ99/1/177/3-12-02 και Γ99/1/161/1-4-2003 Γενικά Έγγραφα. Ειδικά για τα υποκαταστή΅ατα στα οποία έχει τεθεί σε λειτουργία το Λογισ΅ικό Διόρθωσης Λαθών ΑΠΔ ισχύουν οι οδηγίες των προαναφερο΅ένων Γενικών Εγγράφων, ΅ε τις ακόλουθες διαφοροποιήσεις: • Τα στοιχεία του ασφαλισ΅ένου που θέλου΅ε να ταυτοποιήσου΅ε καταχωρούνται στην οθόνη Διόρθωσης Λαθών της σχετικής ΑΠΔ. Συγκεκρι΅ένα ανακαλείται η εγγραφή του αταυτοποίητου ασφαλισ΅ένου στην ΑΠΔ του εργοδότη που αναγράφεται στην Κατάσταση και καταχωρούνται τα ελλείποντα στοιχεία ή διορθώνονται τα λανθασ΅ένα. Στις περιπτώσεις που ο ασφαλισ΅ένος ταυτοποιείται και ΅όνο τότε, του καταβάλεται το δικαιού΅ενο ποσό δωροσή΅ου. • Στο ΚΕπ αποστέλλεται ΅όνο η Κατάσταση Προκαταβολών.

Η αποστολή της Κατάστασης Ειδικών Περιπτώσεων Πληρω΅ής Δωροσή΅ου στο Κεπ δεν είναι αναγκαία αφού η αποκατάσταση των σφαλ΅άτων ταυτοποίησης γίνεται ΅έσω των οθονών του Συστή΅ατος.
Από την επεξεργασία των παραστατικών Β΄ τετρα΅ήνου 2004 διαπιστώθηκαν και πάλι προβλή΅ατα παρά τις επιση΅άνσεις του ΅ε αριθ΅. Γ99/1/161/1-4-03 Γενικού Εγγράφου. Τονίζεται ότι οι Διευθυντές των Υποκ/των και Προϊστά΅ενοι των Παραρτη΅άτων θα πρέπει ΅ε ευθύνη τους να παρακολουθήσουν την διαχείριση των Ειδικών Καταστάσεων πληρω΅ής Δωροσή΅ου, καθώς και την έγκαιρη και ορθή αποστολή των παραστατικών στο ΚΕΠ, έως 31/05/05 .

5. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η πληρω΅ή του Δωροσή΅ου θα πραγ΅ατοποιηθεί από 18/4/05 ΅έχρι 13/5/05 κατά τις η΅ερο΅ηνίες 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27/4/05 και 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13/5/05 και από ώρα 16.00 έως 19.00. Ειδικά στα Υποκαταστή΅ατα Περ/κό Πατρών, Τοπικά Αγίου Αλεξίου και Ανω Πόλης, τα οποία εντάσσονται στο Ολοκληρω΅ένο Πληροφοριακό Σύστη΅α την 19/4/05, η πληρω΅ή του Δωροσή΅ου θα πραγ΅ατοποιηθεί από 20/4/05 ΅έχρι 17/5/05 κατά τις η΅ερο΅ηνίες 20, 21, 22, 25, 26, 27/4/05 και 4, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 16, 17/5/05 και από ώρα 16.00 έως 19.00.

Οι Διευθυντές των Υποκ/των ΅πορούν σε περίπτωση που ειδικοί λόγοι το επιβάλλουν (ανα΅ονή δικαιούχων για πληρω΅ή κλπ) να καθορίζουν νωρίτερα από την 16.00 την έναρξη λειτουργίας των συνεργείων πληρω΅ής ή να παρατείνουν τις εργασίες τους και ΅ετά την 19.00. Κατά τις απογευ΅ατινές ώρες εφόσον η εξυπηρέτηση των οικοδό΅ων δεν καλύπτει πλήρως το 3ωρο απασχόλησης των υπαλλήλων θα αποσπώνται από την καταβολή του Δωροσή΅ου και θα απασχολούνται για την αντι΅ετώπιση εκκρε΅ών υποθέσεων (καταγγελίες οικοδό΅ων, έλεγχος αυθαιρέτων οικοδο΅ικών έργων, ανακεφαλαίωση ΔΑΤΕ οικοδό΅ων).

Εξυπακούεται ότι οι υπάλληλοι που απασχολούνται στην καταβολή του Δωροσή΅ου ή στην αντι΅ετώπιση εκκρε΅ών υποθέσεων θα α΅είβονται ΅ε το ίδιο ποσό, εφόσον απασχολούνται τις ίδιες ώρες. Επίσης επιση΅αίνεται ότι, οι απασχολού΅ενοι υπάλληλοι στην καταβολή του Δωροσή΅ου θα υπογράφουν κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους σε ξεχωριστό βιβλίο που θα τηρείται ΅ε ευθύνη του Διευθυντή, εκεί δε που υπάρχουν ρολόγια, θα τηρείται κάρτα ΅ε την ένδειξη απογευ΅ατινή εργασία.

6. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Όλα τα Υποκαταστή΅ατα πρέπει να ενη΅ερώσουν ΅ε κάθε πρόσφορο ΅έσο, τους ενδιαφερό΅ενους για τον τρόπο και τον χρόνο πληρω΅ής του Δωροσή΅ου. Ειδικά για τη δη΅οσίευση στον η΅ερήσιο τύπο Αθηνών της σχετικής ανακοίνωσης, θα ΅ερι΅νήσει η αρ΅όδια Διεύθυνση Ασφάλισης – Εσόδων της Διοίκησης.


7. ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ Με την ευκαιρία πληρω΅ής του Δωροσή΅ου Πάσχα 2005 πρέπει να χορηγήσετε στους οικοδό΅ους τα Αποσπάσ΅ατα Ατο΅ικού Λογαριασ΅ού Ασφάλισης, τα οποία έχουν αποσταλεί στα Υποκαταστή΅ατα από τη Διεύθυνση Πληροφορικής. Πρόκειται για τα Αποσπάσ΅ατα Ατο΅ικού Λογαριασ΅ού Ασφάλισης τα οποία στάλθηκαν ταχυδρο΅ικά στη δ/νση κατοικίας των οικοδό΅ων που είναι διαθέσι΅η στο Μητρώο και επέστρεψαν ΅ε την ένδειξη «’γνωστος Παραλήπτης» ή «Ανύπαρκτη Διεύθυνση», καθώς και για τα Αποσπάσ΅ατα Ατο΅ικού Λογαριασ΅ού Ασφάλισης που εκδόθηκαν εξ αρχής ΅ε στόχο να αποσταλούν στα Υποκαταστή΅ατα.

Η τελευταία περίπτωση αφορά οικοδό΅ους στους οποίους ήταν γνωστό από την αποστολή των Εντύπων Δήλωσης Τραπεζικού Λογαριασ΅ού για την πληρω΅ή, ότι η διαθέσι΅η δ/νση κατοικίας ήταν εσφαλ΅ένη και άρα δεν είχε νόη΅α η αποστολή των Αποσπασ΅άτων σε αυτές.

ΠΡΟΣΟΧΗ Για προβλή΅ατα που τυχόν θα ανακύψουν κατά την πληρω΅ή του Δωροσή΅ου, οι συνάδελφοι των Υποκ/των Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης να απευθύνονται στους Εκπαιδευτές Θεσσαλονίκης στα τηλέφωνα 2310 544082, 2310 545403, 2310 522583, 2310 545522 και των υπολοίπων Υποκ/των στο Κέντρο Επεξεργασίας στα τηλέφωνα 210 5275770 και 210 5275500.