Anaconda.gr Home Page

 


 

Κατηγορίες Άρθρων / ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ
από : Anaconda S.A 18.05.2011, Τροποποϊήθηκε 13.06.2014

Στείλτε το Εκτύπωση

Παίρνετε τον Πίνακα Προσωπικού για έναν μόνο εργαζόμενο αλλά σας εμφανίζεται το μήνυμα: «Δεν υπάρχουν εγγραφές». Όταν τον παίρνετε για άλλον εργαζόμενο σας εμφανίζει τον πίνακα κανονικά. Τι μπορεί να φταίει;

Θα δείτε την ημερομηνία πρόσληψης του συγκεκριμένου εργαζόμενου. Αν είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας συστήματος τότε δεν τον βλέπει ως ενεργό. Θα πρέπει η ημερομηνία πρόσληψης να είναι ίδια ή προγενέστερη της ημερομηνίας συστήματος.

Αν πιστεύετε ότι η ημερομηνία πρόσληψής του είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας συστήματος, τότε θα πάτε στην καρτέλα του στις ημερομηνίες και θα δείτε αν υπάρχει, αν έχει μπει η ημερομηνία πρόσληψής του. Αν είναι κενή, τότε τον «βλέπει» ως αποχωρούντα, μη ενεργό, οπότε δεν θα εμφανίζεται στο πίνακα προσωπικού. Αυτό συμβαίνει και όταν κάνετε αντιγραφή εργαζόμενου, όπου ακόμα κι αν επιλέ-ξετε την αντιγραφή όλων των στοιχείων του, η ημερομηνία πρόσληψης δεν αντιγράφεται. Άρα θα είναι κενή και θα πρέπει να πάτε να την συμπληρώσετε.
Επίσης αυτός είναι και ο λόγος όπου ο εργαζόμενος αυτός θα εμφανίζεται στην λίστα των εργαζόμενων μόνο αν επιλέξετε το «Όλοι», και δεν θα εμφανίζεται όταν επιλέξετε το «Ενεργοί». Δεν θα εμφανίζεται με αστεράκι, αλλά επειδή δεν έχει μπει η ημερομηνία πρόσληψης τον «βλέπει» σαν ανενεργό.
Θα βάλετε λοιπόν την ημερομηνία πρόσληψης, και θα εμφανιστεί κανονικά και στην λίστα των εργαζό-μενων με την επιλογή «Όλοι», αλλά και στον Πίνακα Προσωπικού.

Να σημειωθεί ότι η Ημερομηνία πρόσληψης δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο μέσα στην καρτέλα του εργαζόμενου. Μπορεί να είναι ασυμπλήρωτη και, να καταχωρήσετε την καρτέλα του κανονικά.