Κατηγορίες Άρθρων / ΠΕΛΑΤΕΣ

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ - ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
από : Anaconda S.A 10.06.2011, Τροποποϊήθηκε 10.06.2011

Στείλτε το Εκτύπωση

Πηγαίνετε στις Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση. Πώς λειτουργεί η επιλογή αυτή;

Χρησιμοποιείτε την επιλογή αυτήν για να τιμολογήσετε και να εκδόσετε μηχανογραφικές αποδείξεις, εφόσον έχετε ορίσει την εταιρία ως εταιρία τιμολόγησης.

Εταιρία τιμολόγησης: Κύριες εργασίες > Εταιρίες, στην καρτέλα της Εταιρίας, ταμπελακι Λειτουργία, πεδίο Εταιρία Τιμολόγησης.

Επίσης στην καρτέλα της ετιαρίας θα πρέπει να έχετε δηλώσει τις απαραίτητες παραμέτρους εκτύπωσης παραστατικώ.
Θα πάτε : Κύριες εργασίες >Εταιρίες , Παραστατικά. Εδώ θα πρέπει να έχετε ορίσει τα σχετικά παραστατικά που χρησιμοποιείτε.

Δεν χρειάζεται να κάνετε κινήσεις για να δείτε τους πελάτες σας που πρέπει να τιμολογήσετε.

Επίσης θα πρέπει να έχετε ανοίξει τους πελάτες του λογιστικού γραφείου. Στην καρτέλα του πελάτη, στο ταμπελάκι Τιμολόγηση, θα πρέπει να έχετε τσεκάρει τους μήνες που θα του τιμολογείτε.

Στο ποσό Χρέωσης θα βάλετε το ποσό που κάθε φορά θα τιμολογείτε κατά την έκδοση του παραστατικού. Συνήθως το ποσό της τιμολόγησης προς τους πελάτες του λογιστικού γραφείου είναι ίδιο, σταθερό.


Στο πεδίο Ημερομηνία Α.Π.Υ. δεν θα βάλετε κάτι. Θα την συμπληρώσει αυτόματα η επιλογή αφού κάνετε την Τιμολόγηση στους πελάτες, με βάση την ημερομηνία που θα βάλετε στην Τιμολόγηση (Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση).

Μετά θα πάτε στις Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση. Θα βάλετε την ημερομηνία που θα τιμολογήσετε. Επίσης θα ορίσετε τον λογαριασμό που θέλετε να ενημερωθεί στα βιβλία με την κίνηση. Μπορεί να είναι διαφορετικός από αυτόν που έχετε ορίσει μέσα στην καρτέλα του συγκεριμένου πελάτη.
Στο πεδίο Παραστατικό θα βάλετ ετο αντίστοιχο. Αν

Εδώ, σε αυτήν την εκτύπωση, είτε κάνετε κλικ στο Καταχώρηση εισπράξεων είτε όχι, δεν θα αλλάξει η εκτύπωση. Θα ενημερώσει μόνο την καρτέλα του πελάτη (ότι σας εξόφλησε), από τις Εκτυπώσεις > Καρτέλες > Πελατών.

Σημείωση:

Στην καρτέλα του Πελάτη, στο ταμπελάκι Τιμολόγηση, στο πεδίο Ημερομηνία ΑΠΥ δεν θα πρέπει να βάζετε κάτι, η ημερομηνία θα ενημερωθεί αυτόματα με βάση την ημερομηνία στην κίνηση τιμολόγησης που θα κάνετε.

Αν βάλετε, και μετά πάτε να τιμολογήσετε στον πελάτη σε αυτή την ημερομηνία θα εμφανίζεται το μήνυμα: «Δεν υπάρχουν εγγραφές». Στην ουσία η Ημερομηνία ΑΠΥ είναι για προστασία, και σημαίνει ότι σε αυτή την ημερομηνία έχει γίνει τιμολόγηση (για να μην διπλοτιμολογηθούν οι πελάτες σας).

Σημείωση 2: Για να εκτυπώσετε τις τιμολογήσεις πελατών σας θα πρέπει να έχετε συνδέσει φορολογικό μηχανισμό.