

Κατηγορίες Άρθρων / ΠΕΛΑΤΕΣ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
από : Anaconda S.A
10.06.2011, Τροποποϊήθηκε ..
Έχετε πάει στις Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση, προκειμένου να τιμολογήσετε έναν πελάτη σας. Σας εμφανίζει όμως το μήνυμα: «Δεν υπάρχουν εγγραφές». Γιατί γίνεται αυτό και τι θα πρέπει να κάνετε;
Για να λειτουργήσει η τιμολόγηση προς τους πελάτες σας θα πρέπει:
- να έχετε δηλώσει τις απαραίτητες παραμέτρους εκτύπωσης των παραστατικών
- απαραίτητες πληροφορίες τιμολόγησης του κάθε πελάτη.
Αν δεν τα κάνετε αυτά, θα σας εμφανίζει μήνυμα:
«Δεν υπάρχουν εγγραφές».
Από πού ορίζετε τις Παραμέτρους εκτύπωσης των παραστατικών: Μέσα στα Στοιχεία της εταιρίας, στο ταμπελάκι Παραστατικά.
Από πού ορίζετε τις Πληροφορίες τιμολόγησης του κάθε πελάτη: Μέσα στην καρτέλα του πελάτη, ταμπελάκι Τιμολόγηση, όπου και ορίζετε τους μήνες για τους οποίους τιμολογήσατε τον πελάτη του Λογιστικού σας γραφείου. Στο ποσό της Χρέωσης γράφετε το συνολικό ποσό, το Ποσοστό παρακράτησης φόρου, καθώς και την ημερομηνία που κόβετε την απόδειξη παροχής υπηρεσιών (ή τιμολόγιο αν είναι εταιρία).
Αυτή η επιλογή είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και λειτουργεί μόνον αν έχετε συνδεδεμένο Φορολογικό Μηχανισμό.
|